По буднях с 9:00 до 17:00

Гарантія

Умови гарантії

Перед тим як забрати товар на складі транспортної компанії або у кур'єра ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте комплектацію та відповідність Вашого замовлення (кількість, модель, типорозмір шин чи дисків, сезон шин, наявність болтів/гайок/проставних кілець, якщо такі йдуть у комплекті з дисками або докуповувалися окремо) ). Усі претензії щодо комплектації замовлення приймаються до моменту забору товару на складі транспортної компанії або кур'єра.

Перед встановленням шин на диски ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно приміряти (не прикручуючи болтами/гайками) один диск на передню та задню маточину (крім випадку з різноширокими дисками, де передні та задні не однакові). Приміряйте диски акуратно, щоб не пошкодити лакофарбове покриття диска і перед тим як прокручувати диск на маточині, візуально переконайтеся, що диск повністю прилягає до маточини та інші елементи гальмівної системи або підвіски не торкаються/упираються в диск! Тільки після того, як Ви переконалися, що диск підходить за своїми параметрами на передній та задній осях, можете приступати до бортування шин.

У випадку, якщо диски не підходять, наприклад, затирають/упираються в елементи гальмівної системи або підвіски, зупиніть процес примірки та зверніться до інтернет-магазину Skad.in.ua для заміни купленої моделі або повернення оплати за товар.

Важливо пам'ятати, що монтаж шини на диск позбавляє обох товарного вигляду і прирівнює до товару, через що монтовані шини/диски не можна повернути або обміняти як новий товар.

Повернути та поміняти диски чи шини, куплені в інтернет-магазині Skad.in.ua, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен мати слідів монтажу. Для дисків важливо зберегти упаковку (коробку), в якій Ви їх отримували.

Якщо повернення товару пов'язані з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує покупець.

Якщо шини чи диски втратили свій товарний вигляд, то гарантія ними не поширюється. Випадки, після яких можуть бути не гарантійні пошкодження дисків та шин:

неправильне зберігання;

непрофесійний монтаж;

експлуатація покришок та дисків на авто з порушеною геометрією осей;

перевищення допустимої швидкості;

перевищення вантажопідйомності;

використання шин та дисків зі зниженим або підвищеним тиском у покришці;

самостійне нарізування ламелей, канавок та отворів для шипів, а також механічне втручання у цілісність дисків.


Якщо настав гарантійний випадок

Skad.in.ua надає ексклюзивні гарантійні умови. Гарантія поширюється на заводський шлюб, виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, або за балансування шин. Шлюб, виявлений в ході експлуатації покришок, приймається як рекламація після позитивного рішення технічної експертизи. Виробник/імпортер може проводити свою або прийняти результат незалежної технічної експертизи. В Україні такі послуги надає уповноважений орган у національній системі сертифікації УкрСЕПРО державне підприємство «СЕПРОшина ДТВ». Експертиза платна, оплачується клієнтом і коштує 15% вартості шини.


Для отримання рішення технічної експертизи необхідно:

Заповнити бланк заяви на проведення незалежної експертизи шини з уточненням того, чому він вважає, що шина, ймовірно, має дефекти/шлюб у своїй конструкції, описом ситуації, в якій вони проявились, а також вказати вартість її придбання;

Надіслати за свій рахунок рекламаційну шину (без диска) з поміченими крейдою місцями дефектів/шлюбу та прикріпленою заявою будь-якою зручною транспортною компанією за адресою (тип послуги «Склад-Двері»): м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 24, одержувач – «СЕПРОшина ДТВ» (ремонтовані покришки на експертизу не приймають);

Повідомити на електронну пошту ДП «СЕПРОшина ГТВ» seproshina@ukr.net коли шина була відправлена, назва перевізника та номер товарно-транспортної накладної;

За підсумками експертизи (в середньому тиждень) замовнику видається висновок, де буде зазначено причину виникнення дефектів. Якщо у висновку буде зазначено, що шина бракована (на кожну шину висновок складається окремо), то Вам буде відшкодовано вартість транспортних витрат, вартість самої експертизи (за наявності квитанції про оплату послуг та накладної перевізника), а також самої шини, або проведено її заміну у разі наявності складі. Якщо шину не визнають бракованою, відшкодування не відбувається. Часто буває, що клієнт не має можливості чекати доки буде проведена експертиза, у зв'язку з цим Skad.in.ua, піклуючись про своїх клієнтів, допомагає з придбанням некомплекту за мінімальною вартістю.

Умови повернення

На всі наші шини та диски поширюється заводська гарантія.


Повернення товару може бути з наступних причин:


товар відповідає замовленню;

виявлення видимих ​​дефектів під час первинного огляду;

повернення без зазначення причини*.

*Згідно із Законом України про захист прав споживачів, Ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 робочих днів з дня наступного за покупкою, за дотримання гарантій