shopping_basket_blue_full_128.png

Ваша корзина пуста

phone2.png                    

Розширена гарантія Hakka

Розширена гарантія (Hakka Guarantée) надається на зимові шини Nokian моделей Hakkapeliitta 7, Hakkapeliitta 7 SUV, Hakkapeliitta 5, Hakkapeliitta SUV 5, Hakkapeliitta R, Hakkapeliitta R SUV, Nokian WR D3, Nokian WR A3 , Nokian WR G2 SUV та на літні шини Nokian моделей Hakka Green, Hakka Blue, Hakka Z, Hakka SUV та Hakka Z SUV.
 
При дотриманні цих Умов Розширеної гарантії, компанія Nokian Tyres зобов'язується забезпечити безкоштовне усунення недоліків, тобто гарантійний ремонт або заміну шини, якщо в межах гарантійного строку в процесі експлуатації шини трапиться будь-яке її пошкодження, за винятком Негарантійних випадків, що зазначені нижче. Розширена гарантія поширюється на шини, залишкова глибина протектора яких становить не менше 4 (чотирьох) міліметрів. Розширена гарантія не поширюється на шипи.
 
Розширена гарантія діє протягом 1 (одного) року від дати продажу та розповсюджується на шини, придбані споживачем в Шинному Центрі VIANOR або в Авторизованому Шинному Центрі Nokian Tyres на території України (далі - «Шинний Центр»).
Під час продажу шин Шинний Центр видає споживачу належним чином заповнений Гарантійний талон з присвоєним під час заповнення унікальним номером та заносить інформацію про талон у єдиний електронний реєстр. Гарантійний талон має бути заповнений на матричному принтері. Гарантійний талон не видається Шинним Центром, якщо монтаж придбаних у такому Шинному Центрі шин на автомобіль споживача виконується не в цьому Шинному Центрі, або типорозмір шини не відповідає рекомендованому виробником автомобіля типорозміру. 
Для отримання Гарантійного обслуговування споживач звертається в будь-який Шинний Центр на території України та пред'являє пошкоджену шину, належним чином оформлений Гарантійний талон, своє посвідчення водія і технічний паспорт на автомобіль, на якому експлуатувалася шина.
 
Персонал Шинного Центру перевіряє наявність інформації щодо талону в єдиному електронному реєстрі та перевіряє дані, вказані в Гарантійному талоні, на відповідність дійсності. Після цього проводиться огляд пошкодженої шини та робиться висновок щодо віднесення недоліку до гарантійних випадків та можливості ремонту шини або заміни на шину аналогічної моделі і розміру. Ремонт шини виконується у випадках проколу протектора діаметром не більше 5 (п'яти) міліметрів; в інших випадках виконується заміна шини. Жодна оплата за Гарантійне обслуговування зі споживача не стягується. Персонал Шинного Центру має право відмовити споживачу у наданні Гарантійного обслуговування у випадку: відсутності чи невідповідності даних щодо Гарантійного талону в єдиному електронному реєстрі; фактичної невідповідності особи споживача, пред'явленої шини чи даних про авто інформації в Гарантійному талоні; здійснення ремонту шини не в Шинному Центрі; встановлення Негарантійного випадку; будь-якого іншого порушення Умов Розширеної гарантії.
 
Після ремонту або заміни шини споживачу надаються копії Акту огляду, Замовлення-наряду та дублікат Гарантійного талону з відміткою щодо наданого Гарантійного обслуговування.
 
Негарантійні випадки:
- навмисні пошкодження шини (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб);
- пошкодження, які сталися з порушенням Правил експлуатації шин;
- пошкодження, які сталися під час експлуатації шин на мікроавтобусах;
- пошкодження, які сталися під час експлуатації на автомобілі шин такого типорозміру, який не відповідає типорозміру, рекомендованому виробником автомобіля; на іншому автомобілі, аніж зазначено в Гарантійному талоні;
- пошкодження, які сталися внаслідок екстреного гальмування чи експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дріфтинг, слалом та ін. (нерівномірний знос протектора по окружності шини тощо).
 
Правила експлуатації шин:
Шини мають використовуватися виключно відповідно до сезону: зимові - у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому шини встановлені.
 
Подробиці щодо Розширеної гарантії та переліку Шинних Центрів можна дізнатися за телефоном Гарячої лінії 0 800 50 11 20.        
Яндекс.Метрика