Якщо настав гарантійний випадок
Skad.in.ua надає ексклюзивні гарантійні умови. Гарантія поширюється на заводський шлюб, виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, або за балансування шин. Шлюб, виявлений в ході експлуатації покришок, приймається як рекламація після позитивного рішення технічної експертизи. Виробник/імпортер може проводити свою або прийняти результат незалежної технічної експертизи. В Україні такі послуги надає уповноважений орган у національній системі сертифікації УкрСЕПРО державне підприємство «СЕПРОшина ДТВ». Експертиза платна, оплачується клієнтом і коштує 15% вартості шини.
Для отримання рішення технічної експертизи необхідно:
- Заповнити бланк заяви на проведення незалежної експертизи шини з уточненням того, чому він вважає, що шина, ймовірно, має дефекти/шлюб у своїй конструкції, описом ситуації, в якій вони проявились, а також вказати вартість її придбання;
- Надіслати за свій рахунок рекламаційну шину (без диска) з поміченими крейдою місцями дефектів/шлюбу та прикріпленою заявою будь-якою зручною транспортною компанією за адресою (тип послуги «Склад-Двері»): м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 24, одержувач – «СЕПРОшина ДТВ» (ремонтовані покришки на експертизу не приймають);
- Повідомити на електронну пошту ДП «СЕПРОшина ДТВ» seproshina@ukr.net коли шина була відправлена, назва перевізника та номер товарно-транспортної накладної;
- За підсумками експертизи (в середньому тиждень) замовнику видається висновок, де буде зазначено причину виникнення дефектів. Якщо у висновку буде зазначено, що шина бракована (на кожну шину висновок складається окремо), то Вам буде відшкодовано вартість транспортних витрат, вартість самої експертизи (за наявності квитанції про оплату послуг та накладної перевізника), а також самої шини, або проведено її заміну у разі наявності на складі. Якщо шину не визнають бракованою, відшкодування не відбувається. Часто буває, що клієнт не має можливості чекати доки буде проведена експертиза, у зв'язку з цим Skad.in.ua, піклуючись про своїх клієнтів, допомагає з придбанням некомплекту за мінімальною вартістю.
Умови повернення
На всі наші шини та диски поширюється заводська гарантія.
Повернення товару може бути з наступних причин:
- товар не відповідає замовленню;
- виявлення видимих дефектів під час первинного огляду;
- повернення без зазначення причини*.
*Згідно із Законом України про захист прав споживачів, Ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 робочих днів з дня наступного за покупкою, за дотримання гарантійних умов. Усі витрати щодо повернення та доставки нового товару ми беремо на себе (крім випадків повернення без видимих причин).
Для оформлення повернення/заміни необхідно звернутися за телефоном -
0 (050) 333-19-31